Två dagar

kvar, nu är det count down på hög nivå! Har tagit en dag extra ledigt denna vecka pga av att på torsdag den 21juni är det års-dagen då Klas rycktes ifrån oss. Tre långa år har gått sen den hemska natten...
Eftersom olyckan inträffade på natten efter midsommardagen så är det svårt att inte ha den som årsdag. Jag ska försöka ha det faktiska datumet istället, annars blir det lätt TVÅ årsdagar... och det har jag ingen lust med!

Det är sjukt mycket att göra på jobbet just nu, så dagarna går fort!


Det märks att det är semestertider och att jag var hemma och var sjuk i tre dagar förra veckan.
Men man ska inte klaga! Bättre att ha lite för mycket att göra än tvärtom!

Har inte vågat göra kontoret så personligt ännu då jag inte vet riktigt hur länge jag blir kvar. Blir jag bara där till i augusti så har jag ingen större lust att "pynta".
Så här ser det ut på mitt skrivbord:



Dags att gå ner i källaren och slänga i en maskin tvätt!

Kramar till er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0