6 juni

Man tappar väl läsare på det här viset...blogga en gång i veckan! Kanske har jag inget mer att säga? Jooo alltid finns det väl nya topics?
Haft en fin dag idag iallafall, kan ju alltid berätta om den!
Två härliga promenader har jag och Ola gjort, en i spöregn och en i solsken, det gäller att altenera sig!
Vi har varit till Biltema och Jula, köpt nya däck till min cykel och en ny bredare sadel så nästan hela röven får plats.
Provade en snygg keps och en hjälm, har bildbevis på det men det går tyvärr inte att lägga ut dom här!
Däremot kan ni få se mina nya skor som jag fick igår:


Är så himla nöjd! Det går hur lätt som helst att ta sig fram i dom, bra för självkänslan att känna sig "lätt på foten" höhöhöhö

Hann med en trip till mamma på eftermiddagen också, där Fredrik, Tinni och Linus var redan. Vi hade turen att bli bjuden på mat (i vanlig ordning), värsta buffén blev det!

Ikväll har vi haft besök av Jessika, mycket trevligt! Hon hade med sig en varsin bakelse till mig och Henke. Kändes jättebra att trycka i sig den när hon själv är så ståndaktig och inte äter socker! Ännu bättre kändes det när jag precis berättat om hur illa jag mår över min kropp nu för tiden och att jag ska försöka ta tag i det!
Nåväl det var en mycket god nationaldagsbakelse! Tack snälla Jessika för den!
Promenaden på en timme jag gjorde innan fikat känns liksom smått förgäves, eller kanske man ska vända på det? Tur att jag hade gått en timme så jag kunde äta bakelse med gott samvete?

Söta kramar till er!


Kommentarer
Jess

Jag har haft Gävles sämsta karaktär, så att bli kallad ståndaktig var precis vad jag behövde mitt i mina försök att hamna på den friska sidan. :)



Och det handlar minst lika mycket om hur mycket man stoppar i sig som vad man stoppar i sig. Det var ju en himla liten bakelse? :P

2012-06-07 @ 08:10:12
URL: http://jessikavingakristina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0