Bra start på veckan!

Så var det måndag igen och ny vecka!
Det blev ingen hopptävling för min del igår...
Jag, Henke och Knärten åkte på en liten roadtrip på sisådär 70mil igår.
I lördags fick jag ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Förhoppningsvis blir detta en dröm som går i uppfyllelse. En vacker gul labrador hane, det har jag tjatat om i många år!
Att nu få chansen att "prova" att ha honom hemma och se om allt fungerar för alla parter, det är ju helt suveränt! Jag känner STOR tacksamhet!!!
Knärten har fått en brorsa med i(allafall nästan) lika mycket energi som honom.
Kanske stackars katten får vara ifred lite...
Idag är Henke hemma och är lite rasslig så jag lägger ut en mysig bild på honom i soffan med grabbarna!



Mina sötnosar!

Kram till er!


Kommentarer
monica

ååå va Glad jag är för din skull =))

vet ju att du vela haft en gulis, ååå

jag saknar min gulis amino killen så mycket :(

mattes lilla hjärta..



men en vacker dag kanske det blir en till =))



ha en supper bra dag maria

Kramar om till er

och pussa hund pojkarna från mig..



2012-03-20 @ 10:31:53
Mamma

Tre mysiga killar i soffan,det är inte fy skam!

2012-03-20 @ 18:00:07
El-beth

Hur länge klarar Ola av att ligga så uta att bli varm ?

Ser ut att ha det lyxigt iaf..

Kram till er (stor kram till Olis.)

2012-03-21 @ 12:29:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0