Bryt ihop

och kom igen!
Hade en riktig sammanbrytning igår kväll med tårar och snor till förbannelse. Pga Henke, eller tack vare Henke kanske det heter... Kan behövas! Inte hans fel!!! Missförstå mig inte nu!!
Han hjälpte mig bara locka fram det...
Det är såååå svårt att låta det komma, varför vet jag inte!
Vill verkligen inte tjata om hur jävla dåligt man mår eller hur ledsen man är.
Vill bara vara lycklig och glad, som jag faktiskt också är! Hur lycklig som helst!!
Men jag hade så gärna haft Klas och pappa med på bröllopet...

Nog om detta!
Jag reser mig igen, som Torsten skulle sagt (läs sjungit)



Trevlig helg!
Puss och kram


Kommentarer
Mamma

Pappa och Klas kommer att vara med på bröllopet

fast på sitt sätt,det är jag helt övertygad om!De kommer att hålla dej under dina vingar,det är så man reser sig igen, det är min övertygelse,nån finns alltid där och ser till att man hittar tillbaka.Kram!

2012-03-09 @ 20:01:48
monica

så sant, du har en klok och underbar mor :)



man må få ut alla sina tårar och sorg så reserman sej och kommer igen och ta nya Friska tag, till nästa gång..



Men för varje gång man faller så blir man starkare och klokare och mer förnuft i sitt bagars..



Du är inte ensamen som blir lesen, jag är det ofta med allt som hänt här med..



Kramar om till dig..

2012-03-10 @ 11:48:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0