En bättre...

...dag idag! Skönt att vara tillbaka till mitt rätta glada jag!
Har varit och hälsat på Henke och "Andersson" på Bilmetro, tog med bullar för att fjäska lite... Eller ja...kanske för att jag själv var sugen på bulle!
Knärten gillar Andersson skarpt, det är så roligt att se hur glad han blir. Jag tror att det är ömsesidigt...

Strålande vackert vårväder idag igen, så jag passar på att vara inne och städa.
Nej då inte bara, har skottat bort lite snö på baksidan så man kan sitta där och ta sig en kopp java i solen.
Men det bästa av allt! Nu kan man börja spendera tid på min favoritplats i huset... verandan!

Det är en sån underbar plats, det är på nåt sätt en annan energi där ute, ett lugn!
Älskar att sitta här ute och mysa.



Knärten verkar också trivas, han fann sin plats fort.


Men nu är det dags att ta tag i städningen här inne, så kanske jag hinner ta en kopp kaffe till här ute medan solen är kvar.

Kram!


Kommentarer
Eva-Britt

Nu har min kära kusin hittat rätt.Blev tipsad av en viss person i en viss affär på köpis om din blogg.Hoppas du fortsätter.

Kul med giftermål,själv glömde jag fria igår.....Och vet du?Jag skulle inte heller byta efternamn.

Njut nu av solen idag och ha det så gott

KRAM

2012-03-01 @ 16:04:44
Marie

Ser riktigt mysigt ut det där. Passa på och njut du :) Kram

2012-03-01 @ 20:40:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0