En liten uppdatering...

Igår var jag som bekant och träffade min blivande chef. Det gick jättebra, jag börjar jobba redan på onsdag! Här svänger det fort...som vanligt...
Jag kanske inte har varit så tydlig med var jag ska börja jobba? Men då ska ni få veta det nu, Gästrike Återvinnare är min nya arbetsplats! Känns jättebra!

Iallafall håller vi på för fullt med att träna hundarna på att vara i rastgården. Ni har väl kikat in på Henkes blogg? Där ligger bilder på hundkojan som han byggt, han kan ju allt min blivande man!
http://henrik-randomplaces.blogspot.com
Ta en titt på hans fina bilder!

Det verkar gå rätt bra att ha dom där, så förhoppningsvis kan Ola bandola bo kvar, om hans ägarinna klarar sig utan honom förstås!

Idag har vi hängt lite med våra grannar Tord & Cecilia och deras amerikanska bulldog Sally.
Dom har busat och haft jätte roligt! Ja hundarna alltså!

Dessutom bjöd dom mig och Henke på hembakt surdegslimpa och kaffe för finsmakare! Mums!


Sally, Ola & Knärten på myren:




Jag & Tord har också hoppat och skuttat:



Det var en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu.
Vi hörs snart igen.
Kram på er!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0