Helg igen!

Veckorna går så fort, trots att man inte jobbar! Märkligt...
Har haft Malin här en stund idag på lite frukost, sen fick hon hjälpa mig med lite trädgårdsarbete.
Tack för det hjärtat!
Får bli en tripp till Återvinningen imorgon med allt ris som vi lastat.
Man känner sig som värsta "Svensson" när man åker in där, står i kö för att få slänga i containern. :)

Har hunnit varit ut i skogen med Knärten också, kan konstatera att det börjar bli barmark nästan överallt nu! Så skönt att våra stigar är gångbara igen!
Hunnit sitta med en kopp kaffe med tillhörande chokladbit i solen på baksidan också. Fan vad jag hinner mycket alltså!
Ja just ja...jag har tackat ja till jobbet också, vet inte något exakt datum då jag börjar än men... Känns jättebra, det ska bli roligt!
Blir nog ett till ryck ute innan kärleken kommer hem. Sen ska jag laga kycklinggryta med pasta, till efterrätt får vi marängswisch! Det skä va gött å leva annars kan dä kvitta!!

På Söndag ska jag följa med Lisa och Wilma på tävling i Falun, det ska bli roligt! Återkommer väl på måndag med resultat.
Ha en skön helg, det ska vi ha!

Kraaaaaaaaaam! ♥


Kommentarer
Mamma

Det skä va gött å leva:-den kommentaren var det mormor som myntade,det blev ett gott skratt där,men då handlade om ugnspannkaka med mkt smör på plåten. Grattis till vicket!Kram.

2012-03-16 @ 18:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0