Jobb typ

Fick igår ett samtal och blev erbjuden jobb, iallafall i vår och sommar.
Allt är väl bättre än inget... Har inte tackat ja ännu, men ringer nog idag eller imorgon och gör det.

Nu gäller det bara att få till det med "hund problemet". Pratade med en gammal kollega/vän igår som kanske kan hjälpa till med en lösning.
Om det inte funkar att skaffa en till, fast vuxen hund, som sällskap så vi kan utnyttja vår egna fina hundgård här hemma. Som Henke gjorde till mig, eller kanske mest till James och Bugsy...

Ska bli roligt att bli kollega med brudarna där inne iallafall! Känner ju några rätt bra vid det här laget...
Kanske jag får lite kontakt med "mina" chaufförer igen också :)

Från det ena till det andra, här kommer några bilder från min och Knärtens utflykt:

Satt och fikade vid den här högen:



Knärten höll utkik efter vargen!


Moss beklädda stenar är vackert tycker jag:


Ha en fin dag, själv ska jag ut till stallet i vårsolen och städa lite. Såklart pyssla om Wilma också!

Kram till er!


Kommentarer
Knagballe

Fina bilder! Älgskit i motljus är nog det vackraste som finns.

2012-03-15 @ 10:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0