Måndag!

Ny vecka, nya utmaningar!
Helgen har varit en kanon helg, i skogen och hundarnas tecken...
Utflykter med gott fika och trevligt sällskap!
Idag tror jag det mest blir till att få saker och ting gjorda här hemma. Brorsorna sitter i hundgården nu, måste ju börja träna för snart är det allvar.
Men dom är så duktiga på att underhålla varandra så det verkar gå hur bra som helst.
Just nu hör jag grannhundar skälla runt omkring, men våra är tysta och snälla, det bådar gott!

Måste sätta lite fart med städning och diverse plockning nu! Man får dåligt samvete ibland när man lever ihop med en karl med "damp". Igår hann Henke måla hundkojan färdigt, inreda den, tvätta bilen, städa ur carporten, olja in utemöbler ... Innan vi åkte på utflykten med grannarna...
Ni ser ju själva hur jag har det!

Jag ska erkänna att jag kommer att sakna våra mysmornar nu när jag börjar jobba igen! Det är nog det bästa med att inte jobba tror jag... att sätta sig med kaffekoppen i soffan tillsammans med hundarna och liksom vakna till ordentligt innan man börjar dagen.

Men missförstå mig ej! Jag tycker att det ska bli skitkul att börja jobba på onsdag!!

Kram till er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0