Njuter

Ser till att njuta ordentligt nu under dom här vårdagarna som varit! Snart blir det förmodligen jobb igen så då blir det slut med sådana här glassiga dagar...
Har varit ute i skogen med hundarna flera gånger om dagen. Igår hade jag Malin med mig hela dan, först ut på skogspromenad, sen var vi till stallet och avslutade med att grilla på kvällskvisten.

Knärten och Ola leker så bra tillsammans, dom verkar trivas jättebra båda två! Knärten känns på nåt sätt mer tillfreds nu...
Det gör mig så glad!
Imorgon bitti ska jag iväg och träffa min eventuella nya chef! Återkommer med rapport om hur det blir.

Snart är det helg igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0