Tillägnad Henke min livskamrat

Jag är så glad att jag har dig
Jag är så lycklig att träffat dig
Jag är så tacksam att du vill leva med mig

Du kom in i mitt liv i rätt tid
All sorg som fyllt mitt hjärta känns lite lättare att bära för att du finns
Du är så fin, inifrån och utanpå
Du har ett stort hjärta och det har du givit mig, så som du har mitt

Jag vill dela allt med dig resten av våra liv
Med kärleken kommer rädslan att förlora dig
Jag vill aldrig mer leva utan dig, det har jag gjort i tillräckligt många år

Aldrig hade jag trott att det är så här riktig kärlek ska kännas
Aldrig hade jag trott att jag nånsin skulle känna lycka igen

Så tack älskling för att du vill ha mig, hela mig, min kropp, min själ, mitt hjärta.

Jag älskar dig nu och för alltid.



Kommentarer
Mamma

Du är värd all denna lycka min älskade dotter!Lev och njut fullt ut i allt som kommer i er väg.Kramar till er båda.

2012-03-08 @ 21:10:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0