1 maj

Skönt med en ledig tisdag! Det var lätt hysteriskt på jobbet igår, jag och Tessan jobbade själva i kundtjänst där vi stängte kl 12... Vi hade typ 110 samtal på 4timmar!! Mer än hälften av samtalen löd:
Vad har ni för öppettider på återvinnings centralen idag?
Åååhh vad vi kräktes över den frågan till slut, men dagen gick tokfort!

Sista april firade jag och Henke med att äta en smarrig kyckligsallad, som vi drack saft till... Sen åkte vi ut en sväng i skogen med Ola, han fick träna lite apportering, alltid lika uppskattat!
Sen åkte vi hem och tittade på film. Mycket skön kväll tycker jag!

Eftersom vi var nyktra igår så har vi ju varit pigga idag. Jag fick sovmorgon och klev inte ur sängen förrän strax efter nio! Henke släppte ut Ola och fixade kaffet.
Det har varit kalasväder hela dagen (och är fortfarande) så det blev en härlig skogspromenad och sen en tur på motorcykeln.
När vi kom hem väntade mamma och Linus, dom var också ute med motorcyklarna. Alltid lika trevligt att få dom på besök! Händer inte speciellt ofta...

Nu är vi trötta så det blir nog en film och slappa i soffan en stund, innan det är dags för Ola att få en till sväng i skogen!





Kommentarer
monica

ååå villka finna bilder, så roligt åå se dig , du ser så mycket piggare o gladare =))



myss bild med ola..



kramar om till er..

2012-05-03 @ 11:02:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0