Aldrig mer...

vill jag behöva va utan Henke så här länge! Det är nästan outhärdligt, men imorgon kommer han hem till mig igen!
Dagen har gått i städandets tecken... mestadels. Hunnit med två långpromenader med Ola och varit ut och hälsat på mamma.
Hon bjöd på hamburgare, mycket gott! Åt förstås mer än vad jag behövde...som vanligt!

Nåväl, imorgon är det arbetsdag igen och fest hos Tessan, ska bli trevligt! Tur man ska vara nykter så jag får se hur mina kära kollegor blir med lite innanför västen moahahaha!
Men jag kommer väl antagligen ha så bråttom hem så det hinns nog inte med, beror på hur tidigt dom börjar förstås!
Ola ska få vara hos morbror Linus medan jag är och roar mig med kollegorna! Mycket bussigt!

Ikväll ska jag försöka somna tidigt så det blir fredag någon gång!

Henke - JAG SAKNAR DIG!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0