Big Brother

Har suttit och bölat till big brother ikväll! Det trodde jag aldrig, det mest ytliga tv-programmet som producerats!
Dom fick träffa en av sina familjemedlemmar ikväll, den ena tjejen Hanna fick se sin pappa och då var det kört!
Dom har inte setts på 3månader, så det blev såklart känslosamt för dom att se dom den där korta stunden.

Naturligtvis började jag tänka på hur mycket jag skulle ge för att få träffa min pappa igen bara för några minuter, även om det bara var genom en glasruta med mikrofon.

Usch vad jag saknar!
Kanske extra jobbigt bara för att Henke inte är hemma just nu...

Kram till er


Kommentarer
Elina

Jag satt också och grinade för mig själv och hade precis samma tanke som dig.. Jag skulle nog göra allt för att få prata med min pappa igen. Det är över 10 år sedan han gick bort nu. Men han finns fortfarande i mina drömmar nästan varje natt så det får man vara tacksam för. Styrkekramar!

2012-05-29 @ 23:11:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0