Bra och anus

Usch idag lider jag med älskade lillebror Linus som kuggade uppkörningen för mc-kortet! Fy vad tråkigt! Jag önskar att jag bara kunde fixa kortet åt honom så han får det nångång! Tänk om jag kunde beställa ett åt honom nånstans... Vill bara att han ska bli glad och må bra!
Så vi kan ut och åka tillsammans, när vi vill utan att han måste fråga någon "handledare" först...

Jag är så himla glad att jag har det där avklarat, jag är inte avudsjuk på att stå där med nerverna farandes runt i magen och hjärtat slår för glatta livet!
Tänk om vi också kunnat fått det på "köpet" när man tog B-kortet som dom fick på 1800-talet... eller okej då på 70-talet.

En glad nyhet idag är att husvagnen gick igenom besiktningen med blankt papper!
Vette f-n va Henke gjorde med besiktningspersonen... Helt otroligt!
Skönt är det iallafall, nu kan vi ut och campa när vi vill, ska bli spännande.

Ikväll ska vi titta på Arga Snickaren, då det är en Järbo familj som är med...som en liten parentes så där...

Ha det bra alla läsare till dig Linus (om du läser) SNÄLLA ge inte upp, du kan ju köra, det är bara dumgubbarna som ska fatta det också! Du kommer att fixa det!

Kram till er, största kramen till Linus ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0