Gräsänka

Jag har inte bloggat på en hel vecka nu... det tog liksom bort glädjen med att skriva när människor drar egna slutsatser av vad jag skriver om.
Visst får man skylla sig själv när man "hänger ut sig" på internet men det är förbannat tråkigt. Jag tycker om att skriva och det är skönt att skriva av sig sina känslor ibland, både de ledsna och de lyckliga...
Visst kan jag bara blogga om ytliga saker men det tar ju bort själva meningen med den här bloggen.

Den här veckan är jag gräsänka, det är inte speciellt roligt... Henke är på kurs i sina gamla hemtrakter. Jag ska göra mitt bästa för att veckan ska gå fort!

Helgen som varit har vi mest åkt motorcykel känns det som, kul som attan!
I lördags åkte jag och Henke en liten runda på drygt 18mil och på söndagen åkte vi hela familjen på morsdag. Det blev ca 23 mil har jag för mig... iallafall för mig och Henke.
Hade fredagsmys med Henke, Malin och Ola och på lördagkväll kom Sara upp och hälsade på. Himla mysigt att hänga lite ute på verandan, det är inte så ofta nu för tiden.

Tack Eva-Britt för den fina dikten du lämnade som kommentar på inlägget: "Saknar er idag". Det är fina ord, men ibland svårt att tänka så... men absolut så man måste försöka tänka.

Henke spelade lite gura för oss i fredags, det är så mysigt!



På onsdag kommer Malin hit och ska slagga över, då ska vi ha riktig tjejmys! Tur man får lite sällskap när kärleken är på vift!

Kram till er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0