Morgonpigg eller tokig?

Klockan ringer typ 4 imorrn! Hur sjutton kan man frivilligt kliva upp så tidigt en lördagmorgon? Tokig? Ja förmodligen!
Några av er har väl redan gissat rätt på vad jag ska göra... just det...hundutställning!
Känns som evigheter sen, så jag vet inte om jag kommer ihåg hur man gör. Det är ju till och med så att reglerna har förändrats.
Jo visst jag var ju på utställning i vintras med Knärten, men det var ju en liten valp- och veteranutställning bara. Nu är det på riktigt!
Mamma ska följa med, det ska bli mysigt att få en heldag med henne själv, det var inte igår.

När vi kommer hem står Henke redo med husvagnen skulle jag tro. Vi måste testa om allt funkar som det ska innan vi nästa helg kör "skarpt".

Har nog inte så mycket resultat att komma med imorgon eftersom stackars Ola är pälslös, den ligger i dammsugaren... pälsen alltså. Men kan ändå inte låta bli att åka dit.
Får se det som en dagsutflykt. Men jag återkommer i ämnet, jag lovar!

Ha en skön helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0