Saknar er idag!

http://www.youtube.com/watch?v=fJXEerT4TCk

♥ ♥ ♥



Kommentarer
Sara

<3 <3 <3

2012-05-17 @ 14:23:00
Eva-Britt

Fick den här dikten av en god vän i helgen som i sin tur fått den av en anställd som förlorat sin son.Den är fin,men jag kan tycka att livet förändras när man får gå igenom så mycke som du/ni/vi fått göra.

Döden betyder ingenting

Jag har bara dragit mig tillbaka till ett annat rum

Jag är jag.Ni är ni.Allt vi var för varandra,är vi fortfarande.

Nämn mig med mitt vanliga familjära namn

Tala till mig som alltid brukade.Ändra inte ert tonfall.

Håll sorgen borta från rösten.Skratta med mig som vi alltid brukade.

Var med mig,le med mig,bed för mig.Låt mitt namn vara en del av er vardag.Livet betyder detsamma,ingenting har skett som förändrat det.Livet går vidare för att det måste gå vidare.Döden är ju bara ett tillfälligt avbrott i vår gemenskap.Varför skulle ni sluta tänka på mig för att ni inte kan se mig?

Jag väntar på Er för en kort stund,alldeles i närheten.Allt är bra.

2012-05-28 @ 11:36:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0