Sköna söndag

Det här har varit en riktigt skön och härlig söndag!
Började med att ha "långmorgonmys" med Henke, vi låg och drog oss länge och åt frukost i sängen.
Sen blev det promenad med Malin och Ola i Järboskogen där Malin bjöd på rivet kaffe! Lyx-promenad!
Malin knäppte kort på oss medan vi drack kaffet, vi ser inte riktigt kloka ut tycker jag... iallafall inte jag...men det bjuder jag på:


Därefter åkte jag ut till Hedesunda och grattade Mickis som fyllde år i fredags, med fina blommor.
Hon bjöd också på gött kaffe! Det är alltid lika roligt att träffas!
Här är en bild på sötnöten Alfred:


Han är en riktig linslus den här ungen, han posar mer än gärna när man tar fram kameran



Vi åkte "fram" och käkade på pizzan också, sååå gott!

Åkte från Mickis och Alfred över vägen till mamma och drack mer kaffe, träffade hela familjen, fick en cykel med mig hem och en hundbur.
Tack snälla mamma för "grävlingarnas skräck"!

Kanske berättar jag om mamma, cykeln och grävlingen någon annan gång...om inte mamma gör det själv!

Kram på er!
Tack alla inblandade för en fin helg!


Kommentarer
Mamma

Du var väl med själv vid grävl.kollisionen,så berätta du!

2012-05-07 @ 17:14:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0