Skitsnack=tröttsamt

Nu är det snart 2 år sedan jag flyttade från Hedesunda! Det bästa jag gjort i hela mitt liv, då menar jag inte självaste flytten från hålan utan den jag flyttade till! Med DEN menar jag inte den nya hålan utan den stora kärleken!
Men visst är det märkligt att folk där ute inte kan sluta prata skit fast man flyttat därifrån? Man ska väl aldrig sluta förvånas såklart.
Kanske samtalsämnena har tagit slut så man måste hitta på något nytt om någon?
Kanske jag ska tolka det som att jag inte är bortglömd där ute? Men jag ser hellre att människorna i gamla byn är lyckliga för min skull att jag hittat lyckan igen efter allt som hänt familjen...

Vad är det som skapar ett rykte?
Vem är det som skapar ryktet?
Om någon tror sig veta saker om mig får du gärna ringa mig och berätta det! Jag finns på telefon: 070-325 23 47

När jag först fick höra skitsnacket så blev kände jag inte så mycket, skrattade bort det...tyckte mest att folk måste ha dåligt att göra. Sen blev jag förbannad! Vem f-n hittar på sådana saker? Hur tänker man liksom? 
Sen blev jag ledsen, vem vill förstöra mellan mig och Henke?
Är det för att bröllopet blev framskjutet? Har någon dragit egna slutsatser om varför?

Egentligen ska man väl inte bli arg och ledsen, utan fascineras över hur andra människor fungerar!
Hur som helst vill jag ändå veta VEM som börjar sprida osanna rykten! Jag är 35år gammal, trodde sådana här saker hörde till tonåren! Man kan bli trött för mindre!

Kram till er som känner mig på riktigt!


Kommentarer
Malin

Det är tur att vi som känner dig på "riktigt" vet att det inte är sant. Man blir inte annat än TRÖTT på stackare som sprider skit, dom måste ha ett sådant tråkigt liv.. Nu blickar vi framåt och glömmer dom små, avundsjuka människorna bakom oss. Älskar dig min bästa vän. Du och Henke forever ;) Puss

2012-05-16 @ 08:12:10
monica

ja du vännenen det finns det värse mäniskor som inte unar en lycka och framgång..



Jag bruka tänka så här nuförtiden att jag må va så intressant och underbar person som dom pratar om och att dom tar sig tid och pratar om mig ;)



vilket fall, så håller jag med Malin..

du är du och är en fantastisk vänn som är värd all lycka och väll gång efter allt skitt som varit..



nu äre din tur och få vara lycklig och hare bra :))



kramar om till dig monica..



2012-05-16 @ 10:00:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0