Man ska ha husvagn...

... rajdajdaj dajdadadada

Jaha så var det snart helg igen då! Hur sjutton ska det bli nåt gjort på jobbet när man måste vara ledig hela tiden?

Igår var vi iväg och köpte en husvagn från 1977...värsta pärlan! Så nu ska vi bli rediga Svenssons hade vi tänkt.
Kan ju faktiskt vara rätt mysigt att bo i husvagn ibland, korta stunder...
Ska bli jätteroligt att inreda den lite fint, den är mindre vacker inuti nu, eller ja... smaken är ju som baken förstås. Men det är inte riktigt min stil och inte Henkes heller tror jag, så vi ska göra nåt åt det. Bilder kommer så småningom jag lovar! Ska försöka ta både före och efter bilder.
Så här ser den ut utvändigt:


Idag har jag haft en bra dag, känt mig pigg och energisk! Skönt med sådana dagar ibland! Gått bra på jobbet, sen var jag in i Valbo en sväng och köpte "porslin" till husvagnen i plast. Hem och lagade mat, sen ut i skogen med Ola och Malin som sällskap, sen hem och städa huset och bytt sängkläder! Fatta va skönt jag ska sova sen!!
Det är väl skönt? Att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng!

Så här ser husvagnsservisen ut, lila såklart!




Kommentarer
Anonym

Underbart!

Vill också ha en sånn !!! Drömmen är att ha friheten att bara köra, och stoppa.. stanna kvar på ett ställe om man trivs efter att ha tyckt att husvagn är sådär.... så har jag kommit till innsikten att det är ganska fett å ha en sånn.

NJUT ! och hälsa gule'n <3

2012-05-03 @ 22:50:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0