vårväder?

nja det kan man väl inte påstå va... Eller det är klart mitt på dagen idag var det ju faktiskt ganska skönt ute, när jag tog lunch promenaden med Ola. Men nu ikväll...regn, regn och regn!
Jag trotsade skitvädret iallafall och provade för första gången att lägga ett blodspår till Ola.
Han var lite skeptisk först för blodlukten, men sen kom han igång. Han är inne i "spökåldern" nu också så det är mycket som är konstigt i hans huvud just nu, lillgutten.
Hur som helst så gick han hela spåret och blev väldigt glad när han hittade rådjursklöven! Försökte ta en bild med telefonen när han sitter så fint med selen på och klöven i munnen. Men det har regnat så mycket så telefonen var blöt så bilderna blev suddiga. Får prova igen nästa gång.

Från det ena till det andra...idag har jag beställt en one piece på nätet! Längtar tills den kommer, men det skulle tyvärr ta några veckor. Önskar att jag hade haft den nu, när man kommer in dyblöt och frusen.



Cool va? Kanske inte det snyggaste plagget dom hittat på, men det måste va gudomligt skönt att lulla omkring i hemma. Tro inte jag går utanför dörren i den här, nej nej nej!

Imorgon är det fredag igen och nästa vecka är det kortvecka igen! Tiden går så himla fort, det är snart juni för sjutton...
Hoppas sommarvärmen kommer snart också.

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0