Beslutsångest!

Meningen med den här bloggen var ju att den skulle vara någon slags kanal för att få ur mig lite tankar kring olyckorna och sorgen.
Tyvärr har den blivit som alla andra bloggar, en dagbok där jag berättar om saker vi gör, mestadels de roliga sakerna och mycket om Ola förstås.
Nu har jag beslutsångest om jag ska fortsätta skriva här eller om jag ska lägga ner...
Jag har egentligen massor av tankar kring livet och döden, om att må riktigt dåligt men att inte visa något utåt.
Är det något folk vill läsa om? Nej, det tror jag inte...det är ju deprimerande...men å andra sidan är det ju valfritt...man behöver ju inte läsa!
Mår jag egentligen nå bättre av att skriva om det?
Kanske bättre att lära sig prata om det?
 
Näe...jag vet inte hur jag ska göra! Ska jag fortsätta ha bloggen som en dagbok? Ska jag skriva om sorgen? Ska jag göra både och? Ska jag sluta skriva här överhuvudtaget?
 
Äh...jag vet inte! Får fundera lite till
 
Tjing!


Kommentarer
Henke

Skriv om vad du vill. Vill folk inte läsa lär dom låta bli.

2012-09-03 @ 08:20:02
Mamma

Håller fullkomligt med dig Henke! Kan ju vara en ventil att just få skriva,men skriv precis vad du vill Maria. Vi är förmodligen många som följer ditt skrivande och kollar här varje dag, det är lika spännande varje gång, spelar ingen roll vad du har uttryckt, sluta inte det vore synd!

2012-09-03 @ 16:51:01
Anonym

Håller med din Mamma Kram

2012-09-03 @ 21:05:10
monica

skriv prissis va du vill, du är så duktig o skrivaoch jag gilla o lässa allt du skriver..
håller med henke o mamma..

skulle sakna ditt skrivande..

kramar om..


2012-09-04 @ 10:42:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0