Orolig!

Klockan ringde fem i morse, då hade jag vaknat tre gånger innan och tittat oroligt på om jag försovit mig... Första gången var kl 01:08 och jag trodde att jag tryckt av alarmet eller snoozat för länge! Snacka om att sova oroligt!
Det där hände alltså två gånger till innan alarmet verkligen ringde.
Jag klev upp, drog på mig träningskläder, reflexväst och kopplade hunden, som förstås var jätte pigg och glad för att få gå ut (även den tidiga timmen).
Särskilt långt blev det inte och inte speciellt fort heller, men ut kom jag på en morgonpromenad på 30minuter. Bra nog mycket bättre än ingen promenad alls...
Efter jobbet åkte jag ut till mamma och fick världens godaste lasagne! Tänk att mammas mat alltid är bäst! Fick även en matlåda med mig hem till imorgon! Jag måste ha världens bästa mamma! Eller ja jag vet ju att jag har världens bästa mamma, nu vet ni det också!
Medan jag åkte "fram" (ni som bor i Hedesunda vet ju vad jag menar) för att gå på Sh'bam tog mamma och Ola en promenad runt Kvillanudden.
Det gick ganska bra ikväll på träningen, jag försökte tänka på att inte köra riktigt lika hårt som sist, plus att jag drack mer vatten och har druckit mer vatten under hela dagen.
Så nu mår jag ju faktiskt bra efter passet!
Måste berätta att joggingturen igår gick bra, jag sprang längre än jag nånsin sprungit sammanhängande, så det känns som ett framsteg!
Nu ska jag nog ta en dusch tror jag, annars får jag nog inte sova i samma säng som Henke.
Imorgon ska jag INTE ta morgonpromenaden, men på torsdag är det dags igen!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0