Tillägnad Kickan!

Jag hade inte tänkt skriva nåt på bloggen idag, för jag har ingen ork egentligen...Klockan ringer väl sisådär en halv tre i natt!
Men Kickan...det här är för din skull!!
Man kan ju inte annat än att bli superglad och smickrad när någon säger att hon är ut VARJE dag och kollar om jag skrivit nåt...och blir besviken när jag inte gjort det! Tack Kickan, det värmer verkligen!
 
Varför jag ska kliva upp kl 02.30? Jo för att jag och Henke ska åka på kryssning imorgon och båten avgår kl 07.10!
Imorgon är det Klas födelsedag, det är alltid en jobbig dag, så jag ska göra mitt bästa för att det ska bli en så bra dag som möjligt iallafall.
 
På jobbet har jag haft rätt bra idag, friskvård på förmiddagen, då jag och Ola var ute på en skogspromenad! Det är himla skönt att komma ut från kontoret och få lite luft och röra på sig. Det blir en kick för att orka resten av dagen.
Så här såg jag ut, med solsken i blick inte bra för rynkorna:
Ola såg ut så här efter ett tag...ja ungefär 1minut:
Å det där är bara bakbenen...inte lätt att hålla honom från badandet...
 
På eftermiddagen hade vi vårt avdelningsmöte, där vi sista tiden gick ut för att kika på den nya anläggningen som håller på att ta form...Där är numera hjälmtvång för att vistas på området, så ni ska få se hur snygga mina kollegor var... Jag fastnade ju tyvärr inte på bild med hjälmen på huvudet
Jag har också hunnit med att vara på 20-års kalas hos kusin Thim, där vi fick otroligt smaskiga smörgåstårtor...jag provsmakade alla tre! Therese kan hon!
Just ja...jag har hunnit shoppa lite kläder också, man kan ju liksom inte åka på kryssning i nå gamla trasor eller!!
Det blev en skjorta, ett linne, ett par tights, en kofta, en klänning ett par örhängen...och så en skjorta till Henke...som var för stor, så den kan han ändå inte ha imorgon... Jaja, man kan ju inte alltid var kung på att shoppa!
Det var lite om denna torsdag, nu måste jag nog krypa ner i lopplådan om vi ska hinna sova några timmar.
Hoppas nu att Ola kan somna fast han är hos mamma... Tack igen snälla mamma!
 
Jag är ledsen att behöva meddela att imorgon kommer jag inte att skriva något, för jag kan inte göra det från mobilen och jag tänker inte ta med datorn till Åbo... Förlåt Kickan!.Men på lördag återkommer jag och rapporterar om hur det gått.
Hoppas jag...om inte båten sjunker som en annan båt gjorde för några år sedan...i september
 
Kram till er!


Kommentarer
Kickan

Jätte kul att träffa dej idag å tack för läsningen ikväll! Ha d så bra på resan i morgon:-)

Svar: Tack!! Det var jättekul att träffa dig också, synd att det är så sällan nu förtiden
Maria

2012-09-13 @ 21:32:45
monica

ja här är jag nästan varje dag och läser jag med, så trivsamt och roligt och läsa och följa dig..
Hare gott på er.. kramar om

2012-09-17 @ 10:43:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0