Tränar så jag kräks

Det händer en del just nu, en del rätt roliga saker...efter nedläggningen av Facebook så har några hört av sig på annat sätt för att dom ändå vill fortsätta hålla kontakten!
Det blir jag glad över!
Ett speciellt tack till Elina för dina fina ord i sms! DU är grym!
Tack också till Monica för jättefina ord per sms!
 
Jag har ju satt igång med konditionsträning på allvar...promenaderna räcker inte till längre. Tyvärr kan ingen annan en jag själv göra nåt åt min övervikt, jag har ätit mig till den alldeles själv.
Eftersom jag gillar god mat så tycker jag att det är bättre att röra sig mer istället för att dra ner på det goda!
Iallafall till att börja med, sen får vi väl se om jag börjar tänka annorlunda.
Joggingen börjar gå hyffsat tycker jag, jag ska åteminstone FÖRSÖKA vara nöjd med min prestation! Det är inte det lättaste när man heter Maria Wallner, att vara nöjd med sig själv och sina prestationer.
 
Igår tog jag med mig Malin till Hedesunda för att köra ett pass Sh'bam för Viktoria. Det var verkligen SKITKUL!
Det såg ut som om jag hade duschat efter passet, så svettig var jag! Det är svårt att hålla igen när det är bra musik och bra pepp från instruktörerna!
Jag var inte speciellt trött i kroppen, under allt fläsk finns rätt gott om muskler, trot eller ej!
Men efter en stund kom huvudvärken och tillslut illamåendet, så när jag kom hem kräktes jag flera gånger. Hua!
Vi som skulle äta tårta för att fira Olas 2års dag!!
Nej det blev en lång het dusch och sen sängen med onepiecen på.
Jag gissar att jag fick vätskebrist... Jag drack visserligen under passet, men förmodligen inte tillräckligt med tanke på hur mycket jag svettades.
Nåväl, jag hoppas vi kan fortsätta åka till Hedesunda på tisdagarna och köra Sh'bam!
 
Vi har fått lägenhet i Hedesunda! En tvåa, som det är rust på...alltså vi får nya tapeter, nya golv, målade köksluckor och ny kyl och frys! Hur ofta händer det?? Vi kan inte tacka nej till den, så nu hoppas vi innerligt att någon kommer och köper huset snart!! Hjälp oss att hålla tummarna!!!
Visning igen på Söndag denna vecka...
På Fredag har jag och Henke tagit ledigt, vi ska åka på kryssning har vi tänkt, bara ha det bra!
Det är Klas födelsedag då den 14september och årsdagen då vi satte ner urnan i backen...tre år sedan...och han skulle fylla 27år! Älskade unge!
Jaja...nog om detta, blev ett långt blogginlägg idag!
Hoppas jag ska orka jogga lite lugnt ikväll innan vi ska titta på golv och tapeter!
 
Ha det gott alla fina läsare!
Kram


Kommentarer
Mamma

Typiskt det där att ge järnet direkt,bäst att ta det lite lugnare i början och öka på med tiden. Vätskan är också a och o,men det hade du ju tydligen.Heja på!

2012-09-12 @ 14:54:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariasmening

Livet går vidare! Eller?

RSS 2.0